Diş teli taktırmak isteyenler koşun koşuuun :)

Herkese selaaaam

Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki herkesin dişleri mükemmel şekilde çıkmak zorunda degil. Bazen genetik olarak bazen de dişlerimiz cikarken agzimiza kalem sokmak gibi aksiyonlara kalkıstigimdan dislerimiz yamuk olabiliyor. 

Peki bu durum neler getiriyor ? İçten gulemiyoruz herseyden once. En onemlisi de bu bence . İçten, dolu dolu kahkaha atmak 🙂

Evet bende bu kategoride bi insandim. Veee bekledim bekledim bekledim en sonunda ” Daha fazla ne kadar erteleyebilirim” diye düşündüm. Bi anlik gazla diş hekimimden randevuyu aldim ve oturdum o hepimizin korktuğu koltuga 🙂 Aslinda sehir efsanelerinden dolayi kendi kendimizi korkutuyormuşuz ben bunu anladim bu süre icinde. 

Neyse gelelim asil konumuza. Artik emindim dis teli taktirmak istiyordum. Butun filmlerimi cektirdim doktoruma gosterdim ve basladik o kucuk braketleri yapistirmaya. Bi yandan da “Gülüşüm süper olucak,dislerim inci gibi olucak ” diye kendimi motive etmeye calisiyorum. Benim tercih ettiğim metal olanlardan. Cunku daha dayanikli ve tedaviyi daha surede bitirmek istedigim icin doktorumla buna karar verdik. Teller takildi koltuktan kalktim ve agzimda biseyler var yani konusamiyorum degisik bir his 😑  Herneyse ben hala kendimi motive etmeye devam tabi. Tel takilmadan once her turlu arastirmayi yaptigim icin basima gelecekler icin hazirlikliydim. Oncelikle 1 hafta gercekten de çorba, püre, yoğurt gibi daha çiğnemeyi gerektirmeyecek yiyeceklerle beslenmek zorunda kaliyorsunuz. Ama 1 hafta gecip tellere alistiginiz zaman telleri hissetmiyorsunuz bile. 

Suan 5. ayimin icindeyim ve sanirim 19 ayim daha var 🤔 Ama olsundu ben böyle de mutluyum 🤗

Gelelim aylik kontrollere.. Oncelikle sunu soylemeliyim ki aylik kontrollerden sonra ki o dis agrisi ilk taktirildigi gibi olmuyor bu konuda bi anlasalim. Maksimum 1 bucuk 2 gunde normal yaşamınıza donebilirsiniz. Aylik kontrollerde doktorun yaptığı lastikleri ve ortadan gecen teli degistirmek. Onun disinda ekstra bisey gerekirse onlari yapacaktir. 

Ve yasaklar, yasaklar, yasaklar… 

Bikere kola, soda, gazoz gibi gazli icecekler kesinlikle yasak. Eger cok cok isterseniz az bi miktar pipetle icilebilir. Sakiz, lokum gibi tellere yapisabilecek seylerden de uzak durmak lazım ( sakiz cigniyorum gerci ama dedigimi yapin yaptigimi yapmayın). Kuruyemiş yemek braketleri kirabileceginden onlarda yasak. Zaten 45 kiloyum iyice dunyadan silinicem. Şaka şaka korkmayin hala ayni kilodayim 😂

Ve sunu unutmayin hic kimse telleriniz oldugu icin sizinle dalga gecmeyecek aksine dis sağlığınıza onem verdiginiz icin takdirle karsilanacaksiniz. Emin olun teller ciktiginda ” iyi ki” demek her zorluga deger. Ertelemeyin cunku ben neden daha once yaptirmadim diye cok pişmanım.

Simdilik anlatacaklarim bu kadaar. İleriki zamanlarda lastik tedavisine gecis yapacagiz bakalim nasil olucak. Onla ilgili tecrubelerimi de yazarim. Hoscakalin kendinize iyi bakiiin 💋

Reklamlar

Flawless Complexion Makeup Kit | Benefit 

Herkese uzuuunca bir aradan sonra merhaba. Saglik problemleri , sinavlar derken bayağı bir boşladığımı fark ettim. Neyse ki döndüm ve buradayim 😌

Gectigimiz hafta İzmir’e gitmistim ve beni heyecanlandiranlarin başında tabii ki Sephora’ya gidebilmek vardi. Bursa’da Sephora olmadigindan öyle uzaktan uzaktan hic dokunmadan bloglarda kim neler almis Sephora’dan onlari okumakla yetiniyordum. Neyse ki Alsancakta Sephora olduğunu öğrendim ve iste hersey orada basladi 😂
Gelelim konumuza, Benefit standında birçok ürün kestirdim gozume. Porefessional, Hello Flawless fondoten, Erase paste , Boi-ing ve daha niceleri. Ama kuzenimin de tavsiyesiyle bu makeup kitte karar kıldım. Bir orjinal boy ürün fiyatina , 5 adet deneme boy ürün daha cazip geldi. En azindan gercekten begenirsem gidip orjinal boyunu alabilirim diye düşündüm.

Gelelim icindekilere;

İlk olarak 7.5 ml’lik Porefessional var. Bu ürünü bilmeyeniniz yoktur zaten meşhurdur kendisi gözenekleri kapatmakla. Az bir miktar alip gozeneklerinizin oldugu yere sürün ve uzerindende fondotenle geçin. Gercekten etkisi mukemmel.

Bir digeri ise Hello flawless fondoten. Bendeki rengi Ivory. Sephoradaki bey sürdüğünüz zaman cildiniz nefes almaya devam edecek dedi, denedim gercekten de ciltte hic birsey yokmus gibi bir etki yaratti. Buna ragmen kapaticiligi da gayet iyi geldi bana. Bittiginde büyük boyunu kesinlikle alırım.

Merak ettigim bir diger urun ise Benefit Boi-ing kapatici. Erase paste ile karsilastirmak gerekirse Erase paste Boi-ing’e gore daha yagli kivamda ve daha cabuk cizgilere dolduğunu duymuştum. Bende Boi-ing 01 ve 02 numarasi var. Birini corrector digerini de aydinlatici olarak kullaniyorum. Sevdim mi ? sevdim. Orjinal boyunu alirmiyim ? Almam.

Vee son olarak da bir adet Hello Flawless ” I love me ” Ivory rengi var. Yaninda da uygulanmasi icin bir adet küçük fırça. Kendi fırçasındansa Real Techniques Pudra fırçasıyla uyguluyorum. Cildimde sadece burnum yağlı oldugundan dolayi sadece burnuma uyguluyorum. Duruşunu sevdim ama orjinal boyunu almam. Fiyat-performans açısından o kadar da iyi bir pudra değil. Rimmel London- Stay Matte ❤️ Ben


Son olarak Ürünün fiyatı; 136 ₺ . 

Güzelleşmek üzere.. 🙂

Beyaz ve Sağlıklı Dişlere Kavuşmanın En Pratik 5 yolu

Bugün hayalinizdeki beyaz ve sağlıklı dişlere en pratik şekilde kavuşma yollarını paylaşacağım. İşte dişlerimi korumamı sağlayan ve rahatça gülümseme nedenim 5 diş temizleme pratiğim 🙂

Beyaz ve Sağlıklı Dişlere Kavuşmanın En Pratik 5 yolu

1. Rutinlerinize Uyun
Hayatta en önemli şey sanırım sizin için iyi olan ne varsa alışkanlık haline getirmek. Spor yapmak, sağlıklı beslenmek gibi aslında kişinin kendisine bakması ve temizliğine dikkat etmesi de önemli. İşte bu yüzden diş temizliği rutinlerinizi belirleyin ve ona uyun.
Her sabah ve gece yatmadan önce dişlerinizi mutlaka fırçalayın! Bu alışkanlığınızı halen kazanamadıysanız bugün zaman kaybetmeden kendiniz ve diş sağlığınız için büyük karar verebilirsiniz.

2. Size Uyanı bulun!
Nasıl ki giydiğiniz kıyafetler tarzınızı yansımadığında kendinizi o kıyafetin içinde yabancı gibi hissediyorsunuz, aslında kişisel bakımlarınız da öyle. Diş ve diş ati yapınıza en uygun fırçayı bularak diş temizliğinizi daha verimli yapabilirsiniz.

3. Kendinize Zaman ayrın!
Bir şeyi yapıyor olmak kadar onu doğru sürede ve doğru şekilde yapmak da çok önemli. Özensiz bir biçimde yaptığınız hiçbir şey tam olmayacaktır. O yüzden dişlerinize ve kendinize zaman ayırın. Bu zamanı doğru fırçalama teknikleriyle yaparsanız emin olun kısa sürede farkı siz de fark edeceksiniz.

4. Bazı Ayrılıklar Çok Güzel!
Vedalar ve ayrılıklar hep can yakar ama aslında bazı ayrılıklar size çok iyi gelebilir 🙂 Nasıl mı? 3 ayda bir diş fırçanızla vedalaşın ve hijyen açısından önemli bu değişikliği bir alışkanlık haline getirin.

5. Yol Arkadaşınızı İyi Seçin!
Geldik en önemli maddeye. Diş fırçanızı seçtiniz, kendinize zaman ayırdınız, her şeyi tam yaptınız ama diş temizliğinde istediğiniz verimi halen alamıyor musunuz? O zaman doğru diş macununu kullanmıyor olabilirsiniz. Bu konudan mustarip olanlara önerim; Procter and Gamble’ın dünyada pazara sunduğu en gelişmiş beyazlatıcı diş macunu olan 3 Boyutlu Beyazlık Luxe Perfection İpana olacak.
Yeni İpana 3D White PERFECTION diş macunu İpana’nın en hızlı ve en güçlü beyazlatıcı diş macunu. Perfection diş macunu 3 Boyutlu Beyazlık ailesinin en ileri ve etkili beyazlatıcı diş macunu teknolojisini içerir. Böylece diş minesine zarar vermeden sadece 3 günde diş yüzeyindeki lekelerin %100’e kadarlık kısmını etkin biçimde çıkarıyor. Ben bu ürünü çok sevdim, satın almak isterim derseniz tıklayınız.

Tüm bu maddeleri eksiksiz yerine getirenler olarak bol bol gülümsemeyi hak ettik sanırım 🙂

P.S. Bana bu bilgiler yetmedi, ağız ve diş sağlığı üzerine daha çok şey merak ediyorum diyenleri aşağıdaki siteye alalım.  
http://www.agizbakimuzmani.com/

#ipanaperfection  #gülüşünügöster

İçerik Kaynak: http://www.e-gunlugum.com/
Video Kaynak: https://www.youtube.com/watch?v=RZ5ymuChrW0

 

Bir boomads advertorial içeriğidir.
boomads_offer_client = “aa8405a06f594583bc75531dba37f11f”;
boomads_offer_id =”1417″;

http://counter.boomads.com/scripts/offer.js

M.A.C Face and Body Fondöten

Herkese uzuuunca bir aradan sonra merhaba. Finaller, sağlık sorunları derken baya bi boşlamışım buraları. Gelelim konumuza. Bugün severek kulladığım hatta ba-yıl-dı-ğım bir fondöten olan M.A.C Face and Body’den bahsedeceğim.

20160110_142516.jpg

M.A.C Face and Body – C1

Bu fondöten tam anlamıyla kuru ve normal ciltler için mükemmel bir yapıda. Bitişi ışıl ışıl ve cildi sağlıklı gösteriyor. Fakat yağlı ciltliyseniz de uzak durmanız gerek aksi takdirde parıl parıl parlarsınız.

20160110_142705.jpg

Fondöten in ağzı çok küçük ve bu yeteri miktarda ürün alıp israf olmamasını sağlıyor. Her kullanmadan önce sallamak gerek çünkü ürün su bazlı. Su bazlı olduğu için de çok ince bir yapısı var. Tek katta az kapatıcılık sağlıyor ama ürün ince olduğu için 2 kat uygulanabilir. Bu sayede orta kapatıcılık elde etmiş olursunuz.

Bu arada benim rengim C1. Aslında C2 ile C1 arasında kalmıştım. Fakat C2 daha sarı durduğu için C1 i tercih ettim. Gerçekten de cildimle uyum sağladı.

Ürünün ömrü 1 yıl deniyor fakat buzdolabında saklanırsa 2 yıla kadar kullanılabilirmiş.

20160110_142906

Kendisi benim favori günlük fondötenim olmuş durumda. Kesinlikle denemenzi tavsiye ederim.

IMG_20160125_135529

Ciltte uygulanmış hali

Ürünün iki boyu mevcut. 50 ml ve 120 ml. 50 ml fiyatı 86, 120 ml fiyatı 109 TL. M.A.C mağazalarından veya M.A.C online sitesinden satın alabilirsiniz.

Güzelleşmek üzere 🙂

M.A.C – Kinda Sexy

Herkese yeniden merhabaa..

Bugün size kimilerinin ölüp bittiği kimilerinin de nefret ettiği ruj olan Mac Kinda Sexy’den bahsedeceğim. Ne yazık ki ben ikinci kısıma giriyorum. 😦

20160107_193758

Bir ruj, arkadaşınızda pembe dururken sizde kırmızı, ya da onda turuncu duruyorken sizde şeftali duruyorsa anlayın ki bir ruju almadan  önce kendi dudağınızda denemeniz gerekiyor.

Kinda Sexy pembe alt tonlu şeftali ve hafif sütlü kahve rengi barındıran mat bir renk ve kesinlikle herkeste farklı duruyor. Hatta ilk sürdüğümde bendeki duruşuna inanamadım Mac mağazasına gidip tekrar karşılaştırmıştım o derece 😀 ( Yazar burda denemeden alınmayacağını vurguluyor. )

Bu ruju beyaz tenlilerde ki duruşuna bayılıyorum. Çünkü daha kahve bir görüntü sağlıyor. Fakaattt buğday tenlilerde tam bir facia. Turuncu bir ruj sürmüş gibi dolanabilirsiniz etrafta. Tabii ki gene kişinin göz zevkine bağlı.

 kinda

Buğday tenlilere de daha çok Velvet Teddy’i yakıştırıyorum en azından havuç gibi dudaklarla gezdirmiyor etrafta 🙂 Kinda Sexy’i ise daha çok diğer rujlarımla karıştırarak kullanıyorum ve sanırım bu şekilde bitireceğim.

Mac rujlarının fiyatı 58 TL. Mağazalardan veya  MAC online sitesinden satın alabilirsiniz. Fakat size önerim asla denemeden almayın.

Güzelleşmek üzere, hoşçakalın 🙂

Real Techniques Blush Brush

Hepiniz tanıyorsunuzdur fakat hala tanışmayanlar ya da  Real Techniquesten alınması gereken fırçalar listesini oluşturmak isteyenlerin dahil edilebileceği nitelikte olan ; Real Techniques allık fırçası için detay vermekte fayda var derim.

real techniques blush brush fırça (12).JPG

Klasik allık fırçası formundan uzak olan Real techniques blush brush kullananlar iyi bilecektir ki ; kılları yumuşacık ve yüze tekrar tekrar dokundurma hissi yaratan türden . Onu rakiplerden ayıran özelliği kıllarının daha seyrek ve uca doğru sivrilen yapısı .

Bu özelliği sayesinde pigmentli allıkları hatasız uygulama imkanı sunarken makyajınızdaki uygulamalara daha minimal ve doğal bir bitiş imkanı veriyor . Formu itibariyle bronzer ve pudra uygulamak için çok ideal o sebeple iki adet bulundurmakta fayda var benim gibi . Kullanım amacınıza göre geniş alanını ya da sadece sivrilen ucu ile uygulamalarınızda dilediğiniz bitişi yakalamak oldukça kolay .
Ürünü yutmayan ve naturel bitiş sağlayan bir fırça fakat yapı itibariyle herkese hitap edeceğini sanmıyorum formu sebebiyle . Artık bir çok noktada bulabileceğiniz fırçanın ortalama fiyatı 35 TL.
Güzelleşmek üzere.. 🙂

THE BALM MARRY-LOU MANİZER

The Balm Mary-Lou Manizer kimisinin çok sevdiği kimisininde gereksiz ve abartı bulduğu bir ürün.Ben neler mi düşünüyorum?
The balm’ın kutularına retro havalarına diyecek bir şey zaten bulamıyorum artık.%60 ürün kalitesindense, %40 sırf şu şirinliklerinden alıyorum.The balm ürünleri Gratis’te satılıyor bildiğiniz gibi ve sık sık indirimlere giriyor.

Fırçayı ürüne sürtmek değil ufak bir değdirmek yeterli.Daha sonra cildinize yedirerek dağıtın.Kimisi günlük kullanıma uygun değil diyor,kimisi simli diyor.Fakat kesinlikle simli değil ışıltılı metalik bir bitişi var.Bence ürünün uygulama miktarına bağlı herşey eğer hafif uygularsanız her günlük daha yoğun uygularsanız özel gün makyajı olur.

thebalm-mary-lou-manizer-highlighter-swatch

Göz pınarına ,elmacık kemiklerine,kaş altına,mat farlara ve allıklara ışıltı katmak için ben her şekilde kullanıyorum.

Kesinlikle her makyaj koleksiyonunda bulunması gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum. İndirimlerde kaçırmadan almanızı öneririm. Ürün sadece Gratis’lerde satılıyor.

Güzelleşmek üzere.. 🙂

BEPANTHOL

Bepanthol Cilt Bakim Kremleri

Havalar iyice soğumaya başlayıp cildimiz nemini gitgide kaybetmeye başlamışken pek çoğumuzun henüz kullanmamış olsa da adını bir kez mutlaka duyduğu Bepanthol ürünlerinden bahsetmek istiyorum.
Benim önceleri Bepanthen olarak tanıdığım ürün sonradan Bepanthol olarak karşıma çıktı ve kısa sürede ailemizin kremi olmayı başardı.
IMG_3828.JPG
Bepanthol Cilt Bakım Kremi Provitamin B5 içeriği ile su içinde yağ emülsiyonundan oluşan bir krem.Hafif formülü ile daha sürülürken su bazlı olduğunu hissettiriyor.
Parfüm,renklendirici veya antiseptik içermeyen yapısı sayesinde çabucak emilip,cilt tarafından tolore ediliyor.
İlk başlarda hem el hemde yüz için kullanma fikrine biraz mesafeli dururken karma özellikli cildimde denediğimde tıpkı ellerindeki gibi çabuk emilip yağlı his bırakmayınca tüm önyargımı kırmış oldu.
Kızaran,çatlayan,gerginleşen bir cilde sahipseniz Bepanthol Krem cildinizin bu sorununa iyi gelecektir.
Bepanthol Onarıcı Bakım Merhemi yapı olarak daha yoğun ve cildin dirsek ve topuklar gibi daha çok neme ihtiyaç duyan bölgelerinde kullanılıyor.Diğer Krem’den farkı yağ bazlı olması ve sürüldüğü bölgeye bol nem vermesi.İhtiyaç duyulan bölgeye masaj yapılarak yedirilmesi gerekiyor.
Gelelim Dudak Bakım Kremine….
Dudakları çok problemli olmayan biri olarak sadece kış aylarında uzun süre dışarıda kaldığım zaman kuruluk sorunu yaşıyorum.Bu sebeple dudakları gayet güzel nemlendiren dudak kremi bana şimdilik biraz fazla ancak yoğunluk kuruma yaşadığım anda yeniden kullanmayı planlıyorum.
Yapı içinde olarak şeffaf krem formda olan ürün ambalajının yuvarlak başlığı sayesinde kolayca uygulanıyor ve dudakta var olduğu hissedilen ancak yapışkan olmayan bir his veriyor.İçerdiği Provitamin B5 ile dudakları nemlendirirken aynı zamanda çevresel etkilere karşı koruyor.
Yaklaşan kış aylarında sizde cildiniz için parfüm ve paraben içermeyen koruyucu ürünler kullanmayı düşünüyorsanız eczanelerde satılan Bepanthol ürünlerine göz atabilirsiniz.
Güzelleşmek üzere.. 🙂

Milk Shake Saç Bakım Köpüğü

Saç bakım rutinime yakın zamanda eklenen benim için yepyeni bir ürün ile karşınızdayım.

Milk Shake markasının saç bakım köpüğü..

Milk_shake-conditioning-whipped-cream4

Alıştığımız saç şekillendirici köpüklerden farklı bir ürün. Vanilyalı milk shake kokusunda saça tamamen bakım yapan koruyan bir ürün. Saçlarınızı yıkayıp havlu ile nemini aldıktan sonra köpüğü iyice sallayıp elinizin içine doğru çevirip bir pompa sıkıyorsunuz, köpüğü saçlarınıza eşit miktarda uygulayıp, saçlarınızı tarıyorsunuz. Saçların kolay taranmasını sağladığı gibi ısı işlemleri öncesi ( Maşa, fön gibi ) koruma sağlıyor.

İçeriğinde süt ve buğday proteinleri olduğu için saçların kırılmasını önleyip, uçlarını onarır ve korur. Bir sonraki yıkama işlemine kadar saçlara yoğun nem sağlıyor. Bu arada kokusu da uzun süre saçlarımda kaldı. Eğer ki yoğun milk shake kokusu sizi rahatsız etmiyorsa hoşunuza bile gidecektir 🙂

Milk_Shake_Kopuk1

Saçlara nemli ya da kuru olarak uygulanabiliyor. Durulama gerektirmiyor. Ben genelde banyo sonrası uyguladım ama saçlarıma fön ya da maşa yapacaksam bu tür işlemlerden önce kuruyken de uyguladım. Köpük formda olduğu için pratik bir şekilde uygulama yapılabiliyor. Ellerde yapış yapış bir his bırakmıyor. Ürünü ilk aldığım gün Instagram hesabımdan paylaşıp kullanıcı yorumlarını sormuştum. Çoğunluk çok memnun kaldığını ve sürekli kullandığını yazmış. Hatta ellerini nemlendirmek için kullananlar dahi var. Ancak benim ellerime yeterli bir nem sağlamadı. Saçlarımda performansını daha çok beğendim.

Milk_Shake Conditioning Whipped Cream, 100 ml ve 200 ml olarak satılıyor.

200 ml 48 TL , 100 ml 29 TL

Kuaför salonlarında satılıyor.

Güzelleşmek üzere.. 🙂

Favori Parfümlerim !

CALVİN KLEİN – EUPHORIA

euphoria-calvin-klein13385598204fc8cd4c83bb1.jpg

Benim 1 yıllık severek kullandığım parfümdür kendisi. Kalıcılık konusunda oldukça başarılı bulduğum ve kış aylarına oldukça yakıştırdığım bir parfüm.

Şimdi klasik bilgilere geçelim; üst notalarda nar, hurma ve taze yeşiller, orta notalarda lotus, champaca çiçeği , siyah orkide, ve alt notalarda sıvı amber, siyah menekşe, krem tonu ve maun ağacı kullanılmıştır.

Ben şu ana kadar koklayıpta kötü diyenini duymadım. Size de mağazaya gidip bi koklayın derim 🙂

CHRİSTİAN DİOR – J’ADORE

Dior,Jadore,Eau,de,Parfum,RM00012

Tür: Eau de Parfum (Kadın)

Üst Nota: Ylang ylang, mandalina, manolya, şeftali, armut.
Orta Nota: Şam gülü, menekşe, yasemin, orkide, erik.
Alt Nota: Yasemin, vanilya, misk, sedir ağacı

Meyve ve çiçek karışımı bir kokuyla açılıyor J’adore. Kesinlikle ağır değil ve aksine çok elegant bir açılışa sahip. Açık bir şekilde söylüyorum ki meyvelerin ve çiçeklerin bu kadar güzel karıştığı başka bir koku görmedim. Açılışıyla resmen koku böyle yapılır diye ders veriyor Dior ve size mis gibi kır çiçeklerinin kokusunu sunuyor.

Orta nota da beklentilerinizi boşa çıkarmıyor ve mükemmel bir harmanla karşınıza çıkıyor. Zaten esanslara baktığınızda adeta çiçek cenneti gibi bir harman var ve insan biraz korkuyor çok boğar mı diye. Bence çok güzel dengelemişler ve böyle bir sorun yok. Çiçeklerin içinden çıkan hafif ekşimsi ve meyvemsi bir koku var ve sanırım bu erik olmalı. Nasıl tarif edilir bilemiyorum ama mükemmel bir ekşimsi koku geliyor burnunuza. Üst nota etkisini zaten tamamen kaybetmiş durumda değil. Meyvemsi kokular çok hafif şekilde sürekli çiçekleri destekleyerek hoş bir tat katıyor.

Alt notada yazılı olak kokular sizi biraz yanıltabilir çünkü sedir ve vanilyayı görünce acaba nasıl bir koku olacak diye düşünebilirsiniz ama korkmayın. Üst ve orta notanın karışımı koku aynen kendini devam ettiriyor. Aslında üst notanın baskın olması bir parfümün kalitesi ile doğrudan ilişkilidir bence. Eğer vanilya sevmeyenler varsa hiç korkmasınlar denemekten. Ancak genel olarak en sevmediğim nota alt notaydı. Çünkü o çiçeksi koku biraz ağırlaşmış ve bu yüzden gençlerden ziyade orta yaşa yakın bayanlar için uygun hale gelmiş.

Genel olarak nasıl anlatılabilir ki? Bence muhteşem bir koku. Ağırlıklı olarak taze çiçek sepeti kokusu ama yerinde seçilmiş meyvelerle mükemmel bir harman yakalanmış. Bundan dolayı kumral tenliler için tavsiye edilebileceği gibi diğer tenlerle de güzel gidecek bir yapısı var. Üzülerek söylemeliyim ki bu parfümü herkesin üzerinde duymak istemem. Bence taşımayı bilen birisinin kullanması gereken bir parfüm. Artı özellikleri çok iyi bir harmana sahip olması, yapay hiçbir kokunun olmaması ve çok elegant bir koku olması. Eksi olarak sayabileceğim tek özelliği ise bazı insanları yoğun çiçek kokusunun boğabilecek olmasıdır. Genelde insanlar çok kalıcı ve fark edilir olduğunu söylüyorlar. Bunu maalesef test edemedim. Baharlık ve belki de yazlık koku sınıfına girebilecek bir parfüm. Buram buram kaliteli çiçeklerin elegant kokusunu üzerinde taşımak isteyen herkesin denemesi gereken bir parfüm. Asla pişman olmazsınız.

Güzelleşmek üzere. 🙂